Teypang Premium Service

Registration Exam
Standard
User Exam
30 Question Unit
Exam Time
User Block
Responsive Design
SEO Friendly
Setting Instruction
Registration Exam
Basic
User Exam
30 Question Unit
Exam Time
User Block
Responsive Design
SEO Friendly
Setting Instruction
Login Test
Standard
User Exam
5 Question Unit
Exam Time
User Block
Responsive Design
SEO Friendly
Setting Instruction
Login Test
Basic
User Exam
5 Question Unit
Exam Time
User Block
Responsive Design
SEO Friendly
Setting Instruction
What is Registration Exam and Login Test
Registration Exam and Login Test will measure the skill of the visitor through questions, Only those who passed in the exam will be allowed to Registration and Login.
Registration Exam and Login Test is a system which
1. Presenting a new look at the registration system on your WordPress blog site.
2. Establishes the Registration and Login system more securely.
3. Recognizes skilled as well as non-skilled visitors.
4. Prohibits dishonest and non-skilled visitors.
5. Does not allow non-skilled visitor to Login and Registration.
6. Permits skilled visitors for Registration and Login.
7. Helps in managing blogsites (If you get Permits skilled visitors for Registration and Login, you will have less unnecessary posts and comments, you will get more posts and comments concerning your blog site)
Development Information
Registration Exam and Login Test will be formed by using Web Development Language and MYSQL (RDMS).
Languages that will be used:
* HTML 5
* CSS3
* PHP
* MYSQL (RDMS)
Accordingly your choice, Registration Exam and Login Test will be formed by using the above tools and the information provided by you. To send your information, you first download these two files i.e. Blank.txt and Demo.txt, then send me your collected information in the Blank.txt file just following the Demo.txt and also send one page.php file on your theme, because to accord with your blogsite design, custom template will be formed following your page.php template and then Registration Exam or Login Test system will be included into that. In case of not providing or missing any information, information from Demo.txt will be used.
Download Login Test Demo.txt and Blank.txt
Download Registration Exam Demo.txt and Blank.txt
‍Service Information
To check the skill of the visitor there will be an exam called User Exam in the Registration Exam Login Test system. By using the Registration Exam or Login Test system, User Exam will measure the skill of the visitor through questions. Only those who passes in the exam will be allowed to Registration and Login. The number of the correct answers on which you will be determined to pass also depends on your will. So User Exam is the main factor of Registration Exam and Login Test system.
User Exam will be formed by your given unit questions and how many question units will be there also depends on you. By Default there will be 30 and 5 question units in the Registration Exam and Login Test respectively. Question Unit means one question along with its three wrong answers and one correct answer.
The time of the User Exam will be defined by you and after the time is over, you can not appear in the exam and if you pass in the time that you have just appeared, you will be able to Login or Registration, otherwise not.
User block will disable the user if he/she fails User Exam again and again. After passing the exam if tried to continue Login and Registration by providing wrong information, it will be blocked for a particular time. For how many times User Exam fails it will be blocked will be set according to you. The User will not be allowed for Exam everyday more than its predefined numbers and if he/she ignores this it will be blocked for a particular time. Also for the account how many numbers tried to Login or Registration by providing wrong information, will be set according to you. Your account discontinued means you will not be eligible to do Login or Registration but all other activities remain active.
* 'User block' is defined as the user's IP address block.
Designed to be supported by all devices (desktop, laptop, tablet, mobile etc.)
There will be no effect on SEO by using Registration Exam or Login Test in your blogsite because they are formed by SEO friendly HTML and CSS (compressor css)
You will also be suggested how to set Registration Exam and Login Test system in your blogsite.
In case of any trouble or change required during the use of Registration Exam and Login Test, I will help you. (paid service)
Before order, by clicking Live Demo show the sample of your desired package. Your design does not alike Live Demo because to match with your blogsite design custom template will be formed following your page.php template and Registration Exam or Login Test system will be included to that. Because of that Registration Exam or Login Test will look like a single page of your blogsite.
Must follow the followings before any order.
Your blogsite
1. Will be formed by Wordpress CMS.
2. MYSQL to be used.
3. Shortcut of Registration form to be used.
4. As many question Units you want to be in User Exam you should have in your collection.
5. Must order through fiverr.com.
* Delivery will be provided within five days of Registration Exam and Login Test.
* To get emergency delivery you have to pay extra amount of money.
* After delivery you can revise for two times.
#english
What is Registration Exam and Login Test
Registration Exam ও Login Test ভিজিটরের দক্ষতা পরিক্ষা করবে, পরিক্ষায় পাস করলে Registration ও Login করতে দেবে, ফেল করলে Registration ও Login করতে দেবে না।
Registration Exam ও Login Test এমন একটি সিস্টেম যা
1. Wordpress দিয়ে তৈরী ব্লগসাইটের রেজিস্ট্রেশন ও লগইন সিষ্টেমকে নতুন রুপে উপস্থাপন করে ।
2. রেজিস্ট্রেশন ও লগইন সিস্টেম কে আরো সিকিউর করে উপস্থাপন করে।
3. দক্ষ ও অদক্ষ ভিজিটর চিনতে পারে।
4. বেআইনী এবং অদক্ষ ভিজিটরকে নিষিদ্ধ করে ।
5. অদক্ষ ভিজিটরকে লগইন এবং রেজিস্ট্রেশন করা হতে বিরত রাখে।
6. দক্ষ ভিজিটরকে লগইন এবং রেজিস্ট্রেশন করার অনুমতি দেয়।
7. ব্লগসাইট পরিচালনা করতে সহায়তা করে (শুধু মাত্র দক্ষ ও আগ্রহী ভিজিটর সদস্য হলে অপ্রয়োজনী পোষ্ট ও কমেন্ট কম পাবেন, আপনার ব্লগসাইটের বিষয়বস্তুর সম্পর্কিত পোষ্ট ও কমেন্ট বেশি পাবেন)
Development Information
Registration Exam ও Login Test ওয়েব ডেভেলপমেন্ট ল্যাগুয়েজ ও MYSQL (RDMS) দিয়ে তৈরী করা হবে।
যে সব ল্যাগয়েজ ব্যবহার করা হবে:
* HTML 5
* CSS3
* PHP
* MYSQL (RDMS)
আপনার দেওয়া তথ্য দিয়ে আপনার পছন্দ মত Registration Exam ও Login Test সিষ্টেম তৈরী করা হবে। আপনার তথ্য আমার কাছে পাঠানোর জন্য Blank.txt ও Demo.txt ডাউনলোড করুন, Blank.txt ফাইলে Demo.txt এর মত করে আপনার তথ্য পাঠান এবং আপনার থিম এর page.php ফইলটি পাঠিয়ে দিন কারণ আপনার থিম এর সাথে সামঞ্জস্য ডিজাইন তৈরী করার জন্য page.php ফাইল এর মধ্যে Registration Exam ও Login Test সিষ্টেম যোগ করে কাস্টম টেমপ্লেট তৈরী করা হবে। আমি রেজিষ্ট্রেশন ফম তৈরী করব না আপনার আপনার দেওয়া তথ্য ব্যবহার করে Registration Exam ও Login Test সিষ্টেম তৈরী করব।
Download Login Test Demo.txt and Blank.txt
Download Registration Exam Demo.txt and Blank.txt
‍Service Information
ভিজিটরের দক্ষতা পরিক্ষা করার জন্য Registation Exam ও Login Test সিষ্টেমে User Exam নামে একটি পরিক্ষা যোগ করা হবে, Registation Exam বা Login Test সিষ্টেম আপনার ওয়েবসাইটে ব্যবহার করলে User Exam পরিক্ষা আপনার ওয়েব সাইটে লগইন ও রেজিষ্ট্রেশন করতে আগ্রহী ভিজিটর কে প্রশ্নের মাধ্যমে তার দক্ষতা পরিক্ষা করবে। পরিক্ষায় পাস করলে লগইন ও রেজিষ্ট্রেশন করতে দেবে, ফেইল করলে লগইন ও রেজিষ্ট্রেশন করতে দেবেনা। কতটি প্রশ্নের সঠিক উত্তর দিলে পাস করবে তাও আপনি ইচ্ছা অনুসারে সেট করা হবে। এবং এক দিনে কত বার পরিক্ষা দিতে পারবে তা আপনার ইচ্ছা অনুসারে সেট করা হবে। Registation Exam ও Login Test সিষ্টেমের প্রধান উপাদান হল User Exam।
আপনার দেওয়া Question Unit গুলো দিয়ে User Exam তৈরী করা হবে, User Exam এ কতটি করে Question Unit থাবে তা আপনার ইচ্ছার উপর নির্ভর করে। ডিফল্ট ভাবে Registation Exam এ 30 টি ও Login Test এ 5 টি Question Unit থাকবে।
Question Unit বলতে 1 টি প্রশ্ন ও ঐ প্রশ্নের 3 টি ভুল উত্তর এবং 1 টি সঠিক উত্তরকে বোঝানো হয়েছে।
আপনার ইচ্ছা অনুসারে User Exam এর সময় নিদিষ্ট করা হবে, পরিক্ষার সময় শেষ হয়ে গেলে ভিজিটর আর পরিক্ষা দিতে পারবেনা এবং যতটুকু পরিক্ষা দেবে ততটুকুর মধ্যে পরিক্ষায় পাস করলে লগইন বা রেজিষ্ট্রেশন করতে পারবে, ফেইল করলে লগইন বা রেজিষ্ট্রেশন করতে পারবেনা।
এক জন ভিজিটর একাধারে বার বার User Exam ফেইল করলে নিদিষ্ট সময়ের জন্য নিষিদ্ধ করা হবে। পরিক্ষায় পাস করার পর একাধারে বার বার ভুল তথ্য দিয়ে লগইন বা রেজিষ্ট্রেশন করার চেষ্টা করলে নিদিষ্ট সময়ের জন্য নিষিদ্ধ করা হবে। কত বার User Exam ফেইল করলে নিষিদ্ধ করা হবে তা আপনার ইচ্ছা অনুসারে সেট করা হবে। প্রতি দিন নির্দিষ্ট সংখ্যার বেশি User Exam দিতে পারবেনা, বেশি দিলে নিদিষ্ট সময়ের জন্য নিষিদ্ধ করা হবে। কত বার ভুল তথ্য দিয়ে লগইন বা রেজিষ্ট্রেশন করার চেষ্টা করলে নিষিদ্ধ করা হবে তাও আপনার ইচ্ছা অনুসারে সেট করা হবে। কত সময়ের জন্য নিষিদ্ধ করা হবে তা আপনার ইচ্ছা অনুসারে সেট করা হবে। নিষিদ্ধ বলতে শুধু মাত্র লগইন বা রেজিষ্ট্রেশন করতে পারবেনা অন্য সকল কার্যক্রম সচল থাকবে।
সকল Device (Desktop, Leptop, Teblet, Mobile) এ সাপোর্ট করার মত করে তৈরী করা হবে।
আপনার ব্লগসাইটে Registation Exam ও Login Test সিষ্টেম ব্যবহার করলে SEO এর উপর কোন প্রভাব পরবেনা কারণ Registation Exam ও Login Test সিষ্টেম গুলো SEO Friendly করার জন্য SEO Friendly HTML ও CSS (Compressor CSS) দিয়ে Responsive Design তৈরী করা হবে।
Registation Exam ও Login Test সিষ্টেম কিভাবে আপনার ব্লগসাইটে সেট করবেন তারও পরামর্শ দেওয়া হবে।
Registation Exam ও Login Test ব্যবহার কালে কোন সমস্যা বা কোন কিছুর পরিবর্তন করার প্রয়োজন হলে আমি সেই সমস্যার সমাধান ও পরিবর্তন করে দেব। (Paid Service)
অডার করার আগে Live Demo বাটনে ক্লিক করে আপনার পছন্দের পেকেজটির নমুনা দেখুন। Live Demo এর মত আপনার ডিজাইন হবে না কারণ আপনার ব্লগসাইটের ডিজাইন এর সাথে সামঞ্জস্য ডিজাইন তৈরী করার জন্য আপনার page.php টেমপ্লেট এর মত করে কাস্টম টেমপ্লেট তৈরী করে Registation Exam বা Login Test সিষ্টেমটি তার মধ্যে যোগ করা হবে, তাই Registation Exam ও Login Test দেখতে আপনার ব্লগসাইটের একটি সিঙ্গেল পেজের মত দেখাবে।
অডার করার আগে নিচের বিষয় গুলো খেয়াল করুন:
আপনার ব্লগসাইট
1. Wordpress CMS দিয়ে তৈরী হতে হবে।
2. MYSQL ব্যবহার করতে হবে।
3. রেজিস্ট্রেশন ফর্মের শর্টকাট ব্যবহার করতে হবে।
4. User Exam এ যতটি Question Unit দিতে চান তা আপনার সংগ্রহে থাকতে হবে (Question Unit বলতে 1 টি প্রশ্ন ও ঐ প্রশ্নের 3 টি ভুল উত্তর এবং 1 টি সঠিক উত্তরকে বোঝানো হয়েছে)।
5. fiverr.com এর মাধ্যমে আডার করতে হবে।
* Registration Exam ও Login Test ্অডার করার পাঁচ দিনের মধ্যে ডেলিভারি দেওয়া হবে।
* অগ্রিম ডেলিভারি পেতে হলে অতিরিক্ত অর্থ প্রদান করতে হবে।
* ডেলিভারি দেওয়ার পর দুইবার (2) পরিবর্তন (Revision) করতে পারবেন।
hindi